ŞERİFE NARİN

ŞERİFE NARİN
@Sherry81
𝓑𝓮𝓷, 𝓫𝓮𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓻𝓴𝓮𝓷 𝓫𝓮𝓷𝓭𝓮𝓷 𝓸𝓵𝓭𝓾𝓶...
Beğenmek sahip olmanın en iyi şekli, sahip olmaksa beğenmenin en kötü şekli olsa gerek...
Sayfa 29 - KIRMIZIKEDI·Kitabı okudu
Reklam
Mühim olan varış değil, gidiştir...
Sayfa 26 - KIRMIZIKEDI·Kitabı okudu
İşte kader hep böyle davranır bizlere, arkamızdadır omzumuza dokunmak için, elini çoktan ileri uzatmıştır...
Sayfa 23 - KIRMIZIKEDI·Kitabı okudu
Edebiyat

ŞERİFE NARİN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·60 syf.·
2020 2. kitabı
José Saramago
7.3/10 · 27bin okunma