Şeyma R.GZN...

Resmen Tşk geçmiş, resmen
1/10
·193 syf.··
2025 22. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 07 Ağustos 2025 00:00
Kitap yazmaya ne gerek vardı. Yatakta yatar gibi kitap mı yazılır, of iyice sıkıldım niteliksiz insan ve niteliksiz kitaplardan. Be insancık, neden özenmezsin, neden düzgün bir dille anlatmazsın. Tamam anneleriniz sizi çok sevmiş, çok şımartmış ama okuyucu anneniz değil ki. Çocukça bir konuşma ile, absürt bir bakış açısı ve ortalama bir zeka ile kitap basıyorsunuz. Bu kitabın basılmasi için kesilen ağaca da mı saygınız yok! Utandık sayenizde yazar olmaktan ... Genel İzlenim Birçok kişi kitapta akademik değil, samimi ve mizahi bir yaklaşım bulmuş; felsefeyi ulaşılabilir kılması en dikkat çeken nokta olmuş. Ancak seninki gibi, yeterli gelmemesi de anlaşılabilir—bazıları daha sistematik veya teorik bir üslup arayabilir.
1000Kitap
Fularsız FelsefeImmanuel Tolstoyevski · Epsilon Yayınevi · 202577 okunma
uğur bey isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Yıldık yeminle şu cüretkar cahillerden, yıldık
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Resmen Tşk geçmiş, resmen
1/10
·193 syf.··
2025 22. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 07 Ağustos 2025 00:00
Kitap yazmaya ne gerek vardı. Yatakta yatar gibi kitap mı yazılır, of iyice sıkıldım niteliksiz insan ve niteliksiz kitaplardan. Be insancık, neden özenmezsin, neden düzgün bir dille anlatmazsın. Tamam anneleriniz sizi çok sevmiş, çok şımartmış ama okuyucu anneniz değil ki. Çocukça bir konuşma ile, absürt bir bakış açısı ve ortalama bir zeka ile kitap basıyorsunuz. Bu kitabın basılmasi için kesilen ağaca da mı saygınız yok! Utandık sayenizde yazar olmaktan ... Genel İzlenim Birçok kişi kitapta akademik değil, samimi ve mizahi bir yaklaşım bulmuş; felsefeyi ulaşılabilir kılması en dikkat çeken nokta olmuş. Ancak seninki gibi, yeterli gelmemesi de anlaşılabilir—bazıları daha sistematik veya teorik bir üslup arayabilir.
1000Kitap
Fularsız FelsefeImmanuel Tolstoyevski · Epsilon Yayınevi · 202577 okunma
uğur bey isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Ya ben zaten kıllandım kitabı alırken, kitap basacak güç ve şimaracak kadar da az gelişmiş bu kim ki diyerek aldım. Ama dedim yayınevi iyi, dur bakalım dedim ve şaşırtmadı
https://seymareyhangozen.com/blog?202508071007
Benim ruhuma ağır geliyor artık, yapılanlar, yaşananlar. Yirmili yaşlarda iki insan, gencecik. Daha bir çok ilki yaşamamış bunca genç insan neden bunu yaşıyor. Neyi paylaşamıyor, neyi yanlış yapıyorlar. Konu para mı, konu cinsellik mi, konu eğitim mi? Konumuz yine yeniden Psikolojik Sağlık! Psikolojik destek veren kurumlara ihtiyaç var. 10 diploma alıp, makama kavuşup hâlâ doymayan insanın sorunu da psikolojik. Yirmibir yaşında boya küpü olmuş kızımızın sorunu da psikolojik. Cebine silahı koyup gezen katilin sorunu da, temelde psikolojik. Yani görmezden gelinen yerde bizim derdimiz, çok ciddi psikolojik problemi olan insanımız var. Sorunları olan, bu sorunlara sırt çeviren insanların yaptıklarına şahit olmak... Yeter ya yetti. Neyse onu yapın. Denetleyin, hastaneye yatırın, hapse atın. Cehennem gibi bir memleket yarattık, ellerimize sağlık.... seymareyhangozen.com/blog?202508071007
FATOŞ isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Teşekkür ederim katkınız için 🌷
https://seymareyhangozen.com/blog?202508071007
Benim ruhuma ağır geliyor artık, yapılanlar, yaşananlar. Yirmili yaşlarda iki insan, gencecik. Daha bir çok ilki yaşamamış bunca genç insan neden bunu yaşıyor. Neyi paylaşamıyor, neyi yanlış yapıyorlar. Konu para mı, konu cinsellik mi, konu eğitim mi? Konumuz yine yeniden Psikolojik Sağlık! Psikolojik destek veren kurumlara ihtiyaç var. 10 diploma alıp, makama kavuşup hâlâ doymayan insanın sorunu da psikolojik. Yirmibir yaşında boya küpü olmuş kızımızın sorunu da psikolojik. Cebine silahı koyup gezen katilin sorunu da, temelde psikolojik. Yani görmezden gelinen yerde bizim derdimiz, çok ciddi psikolojik problemi olan insanımız var. Sorunları olan, bu sorunlara sırt çeviren insanların yaptıklarına şahit olmak... Yeter ya yetti. Neyse onu yapın. Denetleyin, hastaneye yatırın, hapse atın. Cehennem gibi bir memleket yarattık, ellerimize sağlık.... seymareyhangozen.com/blog?202508071007
FATOŞ isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Kişisel önlemler önemli, ama toplu bir körlük yaşıyor olmamız korkunç