Kıyamet kopacak mı?
Çok eski bir söz vardır: "Her kişinin ölümü kendi kıyametidir" diye.
Ve ben bu söze çok inanırım.
Teknoloji, YapayZeka her şeyi yok edecek, kıtlık geliyor ve üçüncü dünya savaşı kapıda ve benzeri düşünceler çoktur. Şu anda İstanbul'dayım beğenirsin, beğenmezsin :)
Ben seviyorum Der Saadet'i :), hiç sevilmez mi? Kaosuna rağmen seviyorum, sevmeyenlere tavsiyemdir bir çıksınlar yurt dışına :)
Elimdeki kitap;
📚 Kitaplardan Kurtulabileceğinizi Sanmayın
✒️ Jeans Claude Carriére
Alıntı gelsin,
"Bilgisayar elektriğin olmasına bağlı ve banyo küvetinde okuyamazsınız, yatakta yan yatarken de; dolayısıyla kitabın daha esnek bir gereç olduğu ortada."
§
Kitaplar ve yazarlar seçme şansı verir, kişinin kitaplara açtığı alan, kendine açtığı alandır.
Sanmayın!
Kurtulamayacağız ❤️
#Kitaplar #Yazarlar #Okumak #Hayat