Kimse parasını gelen geçene vermez ama aramızdan pek çok kişi hayatını kolayca başkalarına emanet edebiliyor!
Malımız ve paramız söz konusu olduğunda elimiz sıkı ama zamanı harcamak konusunda neredeyse hiç düşünmüyoruz.
Mutsuzluğun bir tek sebebi vardır
ve bunun adı bağlılıktır. Bir kez sahip olduktan sonra, onları bırakmak
istemeyiz. Mevcut durumu devam ettirmenin kölesi oluruz.
Kimse kışın kar yağıyor diye altüst olmaz çünkü bu kabul ettiğimiz bir olaydır. Peki ya bizi "şaşırtan" olaylar? Eğer biraz zaman ayırıp ihtimalleri düşünmüş olsaydık bizi bu kadar şaşırtamazlardı.