Hayat denilen bu şeyi isteksizce
yaşayamayız. İzinli olduğumuz bir gün yok . Hatta hafta sonu bile yok. Daima hayatı n üzerimize atabileceği şeylere karşı hazırlıklı olmalıyız. Böylece hayat bunu yaptığında hazır oluruz
ve sorunu halledene kadar durmayız.
Bir şeye hak ettiğinden fazla zaman ve enerji harcarsan o şey artık "önemsiz" olmaktan çıkar. Hayatının onun için harcadığın kısmıyla onu önemli hale getirmiş olursun.