Nazenin sokak sakinlerini tamamiyle gerçek hayatı okur gibi içten okudum. Bize aktardıkları hisleri o kadar gerçekçiydi ki kendimi o sokaktaki evlerde hissettim çoğu zaman. Ama eleştirebileceğim şey şu olurdu çok sıradan bir anlatımla size çok bir şey katmasını beklemeden biraz öykü tadında okuyup keyif almalısınız.