Artık korkunun nedenini biliyordum. Mutluluğum sadece beni avutmak içindi. Lakin neden kendimi kontrol ediliyormuş gibi hissettim.
💭Kabuslar (benim kitabımdan küçük bir alıntı)
"Ne yaparsa yapsın kimseden nefret etme. Nefret çok güçlü bir duygudur, insanı yorar. İstemediği şeyler yaptırır. Karşındakini yok say ama asla nefret etme."
Güneş gittiğinde
Etraf sesizlestiğinde
Tek damla göz yaşı
Sabahın yorgunluğu,
Gecenin enerjisi.
Düşünceler dağıldı rüzgarlarla.
Tek damla göz yaşıyla yine geceler
İnsan yorulur anlarmaktan
Biri yazar bir defterim kenarına
" İyi olan gecelerden inşallah"
Ve ışıklar söner
Tek damla göz yaşıyla yine geceler.