Savaştan sonra çoğu adam ufalırdı. Bazısı etinin parçalanmasından. Bazısı arkadaşlarını yitirdiğinden. Bazısı özerkliğini kaybettiğinden. Ancak çoğu, kendi âcizliğini fark etmekten duyduğu utançla. Dehşetle yüzleştiklerinde kaderlerine dair hayalleri paramparça oluyordu. Yalnızca lanetli birkaçı, doğuştan katil olduklarını keşfetmenin karanlık heyecanından keyif alırdı.