Dilek Sihirbaz’ı Gezgin Şehir Kitap Kulübü’müzün Aralık ayı kitabıydı ve ben bu kitaba kalbimi bıraktım. Toplantı da her alıntıyı ağlaya ağlaya okuduk. Seneyi böyle muhteşem bir kitapla kapattığım için çok mutluyum. Murray ile tanıştığım için de öyle. Üzücü olacağını bilerek bir hikayeye başlamak kolay değil ama bazen o yolculuk varış noktasından daha anlamlı olabiliyor. Murray 100 yaşını devirmiş bir ihtiyar ve benim okuduğum en keyifli karakterlerden biriydi kesinlikle. 100 yaşında bir adamın 10 yaşındaki iki muhteşem çocuk ile dostluğu daha güzel anlatılamazdı. Çok kolay okunan ve kesinlikle şans vermeniz gereken az bilindik bir kitap. Ayrıca Tiegan! Sen kesinlikle özel birisin hepinize kitaptan bir hediye: G, C, N