...hatta ölecek durumda olsak bile iyiyim deriz, kabaca buna yiğitliğe bok sürdürmemek denir, olayları böyle mantıksızca tersine çevirmek yalnızca insan türüne özgüdür.
İçinde bulunduğunuz kötü durumun başka türlü olamayacağını ,değişmeyeceğini ,dahası , bunun için zamanınız ve inancınız olsa bile , bunu istemeyeceğinizi anlamanın doyumsuz tadıdır bu .