Sidoma

Sidoma
@SiDoMa_
İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiç kimse için acele etmez... YAŞAR KEMAL
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sene
“Düşünecek o kadar şey varken Kayar gider gözün hep uzaklara, Ne kadar mantıklı olursa olsun , Vedalar hep tuhaf gelir insana..”
Çocuk olsam yeniden.. Bir tek düştüğüm için acısa içim, ve kalbim; çok koştuğum zaman çarpsa sadece. Cemal Süreya
“Hayat akıp giderken avuçlarımdan Eğilip yerden toplayamıyorum parçalarımı Ve artık her şey için Çok geç demek için Belki de çok geç “
Merhem kullanmamam, yaralarım olmadığı anlamına gelmez .