Sidoma

Sidoma
@SiDoMa_
Sonunda yalnızdım ve artık asla yalnız olmayacaktım! Stefan Zweig
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Unutulmuş gibiyim ben. Ve insan bir bakıma unutulmuş gibidir. Bilmem ki nasıl anlatmalı? Yalnız bile değilim. - Edip Cansever
Ne demiş şair; “Fazla yakınlığın getirdiği uzaklıktayız..”
Giden bir kere gider ama çok sevmişsen eğer, sen o gidişi her hatırladığında yeniden terk edilirsin.