Sidoma

Sidoma
@SiDoMa_
Sene
Ne çok öldüm, Seni bende yaşatmak için..
İlişkiler
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkes beni unutmuştu, Ben kimseyi unutmamıştım. ATTİLA İLHAN
Şiir
Ayrılık ne biliyor musun? Ne araya yolların girmesi, ne kapanan kapılar, ne de güz... İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık.
Iyileşmek mi? Fakat ben hasta değilim ki, paramparçayım. Aynı şey değil, anlıyor musun?
Sayfa 32