Sibel Sümer

Sibel Sümer
@Si_bo
"Ne yazık, anne babalar sonunda ölüyordu ve hiç kimse insanın adını o kadar güzel ve içten çağırmıyordu." Kemal Varol, Babamın Bağlaması
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Alıştığın kişiyi kaybedince herkes gitmiş gibi hissediyorsun".
"Başka kapı yok.Aynı duayı,bin kere tekrar edeceğiz."Başka yolu yok.
Kuş uçmaz kervan geçmez bir yerdesin. Su olsan kimse içmez, yol olsan kimse geçmez, elin adamı ne anlar senden...
Şairin dediği gibi; ayrı yaylalarda yeşeren otlar gibi mi bekliyecektik çürümeyi..