📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hep geçer diyorlar ya Olric. Sence geçer mi?
Geçer elbet efendim; bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer.
Ama mutlaka geçer...
Oğuz Atay
Sonuçta bu dünyadan geçip giderken
geride sadece şu kalır:
Toprağa bir ağaç mı diktin
yoksa oradan ağaç mı söktün.?
Hak mı yedin, hak mı dağıttın.?
Gönül mü kurdun, gönüller mi yıktın.?
Hayat bu kadar sade ve basittir..