Sibel

Sibel
@Siball
"Gökyüzü bazen ciğerime doluyor.."
Sınıf Öğretmeni
Mezun
22 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Bir bedenin başladığı ve bittiği kesin bir nokta yoktur.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Hayatı anlayamıyorum işte ,“ diye sızlandı Nora. “Hayatı anlaman gerekmiyor. Yaşaman yeterli.”
Her şey olmak, hiçbir şey olmamaktır.
“Boş yere hayatımızın farklı olmasını diliyor, kendimizi başkalarıyla ve kendimizin farklı versiyonlarıyla karşılaştırıp duruyoruz ama gerçekte çoğu hayat bir yere kadar iyi ve bir yere kadar kötü.”
Her çağ kendi Azdahak’ını doğurur.