Çünkü dünyadaki hazlar insanı tatmin etmek için değil, bilakis o tatminsizliği yaşatıp tatmin olabileceği şeylere talip olmasını sağlamak içindir
İşte insan bu yüzden dünya da hep bir gariplik, bir eksiklik, bir yalnızlık çeker çünkü kendisini tatmin edicek şey bu dünyada yoktur aslında bu açlık ve bu dünyada ki şeyler le doyamama durumu bile insanın başka bir dünya için yaratıldığının ispatı olmaya yeterlidir. Hikmet Anıl Öztekin