Sibel değer

Sibel değer
@Sibe_l21
İnsanın düşmanı tabiat değil, insanın en zorlu düşmanı yine insandır...
öğrenci
21 Nisan 2001
4 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Çünkü dünyadaki hazlar insanı tatmin etmek için değil, bilakis o tatminsizliği yaşatıp tatmin olabileceği şeylere talip olmasını sağlamak içindir İşte insan bu yüzden dünya da hep bir gariplik, bir eksiklik, bir yalnızlık çeker çünkü kendisini tatmin edicek şey bu dünyada yoktur aslında bu açlık ve bu dünyada ki şeyler le doyamama durumu bile insanın başka bir dünya için yaratıldığının ispatı olmaya yeterlidir. Hikmet Anıl Öztekin