Sibel.Nergis

Sibel.Nergis
@Sibel2023
S
içimde sadece haklı olmanın yükü kaldı. haksız olsaydım özür dilemeyi bilirdim, koşardım, sarılırdım geçene kadar sarılırdım. gitmezdim, bırakmazdım bir yolunu bulur kırgınlığı geçirirdim. ama lanet olsun ki haklıyım. insan haklı olmaktan pişman olur mu hiç, oluyormuş.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herşey kirli bir sarıya dönük bugünlerde...
Gözlerinin dokunduğu her mekan memleketim.
Mevlam neyler , neylerse güzel eyler ...
İyi geceler ...
"Bu fâni alem için beklentiye giren kalbime de kırgınım."