Sibel.Nergis

Sibel.Nergis
@Sibel2023
S
@Sibel2023·
·
sabitlendi
"Ah , ne çok şey istiyordum! Ama şimdi hiçbir şey istemiyorum ! İstemek de istemiyorum! Böyle bir söz verdim kendime , artık hiçbir şey istemeyeceğim."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Sibel.Nergis

, bir kitap okudu
Puan vermedi·784 syf.·
631 günde okudu
·
2022 1. kitabı
Fyodor Dostoyevski
8.3/10 · 31,6bin okunma
içimde sadece haklı olmanın yükü kaldı. haksız olsaydım özür dilemeyi bilirdim, koşardım, sarılırdım geçene kadar sarılırdım. gitmezdim, bırakmazdım bir yolunu bulur kırgınlığı geçirirdim. ama lanet olsun ki haklıyım. insan haklı olmaktan pişman olur mu hiç, oluyormuş.
Herşey kirli bir sarıya dönük bugünlerde...
Gözlerinin dokunduğu her mekan memleketim.