İnsan,insan olmanın tadına varabilecekken kendine bunu nasıl yakiştırabildi? Sonraları kendimce bazı cevaplar buldum bu sorulara;bulunca da soru sormayı bıraktım.Bazen bırakmak,kendin için yapabileceğin en güzel şeydir.Bıraktıkça hafiflersin;yalandan uzaklaştıkça yaklaşırsın gerçeğe.Yanlız kalırsın güçsüz hissedersin...
Yalanla uyuşturulmamış gerçeklik çoğu zaman acıtır insanı. Yine de bir yalanı yaşamamak için bin gerçeğin altında ezilmek onurlu bir davranıştır.