Elizabeth: - eğer benim gururumu incitmemiş olsaydı, bende onun gururunu kolaylıkla bağışlayabilirdim...
Eskiden kalma huylara sahibim, klasik ama güzel..
Öyle olmaz mı zaten, insanoğlu hep bir mazeret aramaz mı yap tıklarına ya da yapamadıklarına. Geçmişte yaşadığı kavgaların mağlubiyetini birinin ya da birilerinin sırtına yükleyip unutmaya çalışır ama asla bir işaret taşı koymayı da ihmal etmez. Günü gel diğinde tekrar tekrar üzerinden geçer, gelişen yaşam zamanlarında tekrar bir muhasebeye girişir, kıyasıya tekrar hesaplaşır. Öyle de oluyordu nitekim.