Sibel Köse

Sibel Köse
@Sibelkse
Puan vermedi·820 syf.··
2020 6. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 04 Mayıs 2020 16:00
Bu kitabı okurken sinir krizleri geçirmemek elde değil. Aşırı sürükleyici bir kitap öncelikle. Kitabının ön yüzünde yazan ''Bir kralın aşkı için birbiriyle savaşan iki kız kardeşin hikayesi '' anlatımına katılmıyorum.Tam tersine ne yaşarlarsa yaşasınlar hep yan yana olan iki kardeşi anlatıyor aslında. Hatta 3 kardeşi. Bu noktada geliyor zaten sinir krizleri bana. Kitapta bir kadının hırsları uğruna neler yaptığı anlatılıyor aslında. Öyle yerler vardı ki dişlerimi sıka sıka okudum. Bu kadar da olmaz, bunu da yapmaz diyerek okudum. Ve her şok oluşumda,her üzülüşümde iyi ki öyle bir dönem de yaşamıyorum dedim. Serinin 2. kitabı. Fazla kalın bir kitap olması göz korkutmasın bir çırpıda okutuyor kitap kendini. Entrika sevenler mutlaka okumalı.
Boleyn KızıPhilippa Gregory · Artemis Yayıncılık · 20176,9bin okunma