Sibel Kızılışıkoğlu

Sibel Kızılışıkoğlu
@Sibelle06
Dünya artık bir daha hiç Bir okul çıkışı gibi kokmayacak mı?
Sayfa 24·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birileri mutsuzsa, mutsuzlara nergis yolla
Sayfa 21·Kitabı okudu
Bilir misin, büyüler bile ninniyle büyür
Sayfa 20·Kitabı okudu
İki kendim varmış maviş anne Biri benmişim, biri mutsuz Ben ölürsem maviş anne, mutsuza kim bakacak?
Sayfa 20·Kitabı okudu
9/10
·480 syf.··
2026 11. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 09 Nisan 2026 00:40
Son sayfaya kadar aksiyon hiç bitmiyor. Merak hep önde. Kitabın kurgusu çok iyiydi. Katili tahmin edemiyorsunuz, sonlara doğru ters köşe oluyorsunuz. Kitabı benim için ekstra özel yapan ise Oslo’da yaşayıp Harry Hole’nin yürüdüğü yollardan yürümek. Sanırım bir kitabı okurken tanıdığın bir şehrin sokaklarını, caddelerini, cafelerini, barlarını görmek bambaşka bir bağ kurduruyor insanla. Sayfalar sadece bir hikaye anlatmıyor, aynı zamanda yaşadığın şehri yeniden keşfetmeni sağlıyor. Bir anda okur olmaktan çıkıp hikayenin içinden geçen birine dönüşüyorsun. Bu da okuma deneyimini sıradanlıktan çıkarıp unutulmaz kılıyor. Oslo’yu Harry Hole ile okumak çok keyifliydi.
Kanlı AyJo Nesbo · Doğan Kitap · 2025209 okunma