Sibel

Sibel
@Sibl1
Ne yaşadıysanız yüzünüze yansır. İnsanın yüzü bir kitap gibi okunabilir. İfadeniz bomboşsa da hiçbir şey yaşamadığınız fark edilir. Bundan kaçının, monotonluktan uzaklaşın. Yüzünüz ifadesiz kalmasın.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hepimiz, kaderimizin götürdüğü yoldan, kendi sonumuza doğru gideceğiz.
Ayrılık biraz da ölüme benzemez miydi ?
İnsanlar her şeyi bilmeyecektir. İnsanlar daima gördüklerini bilecek, bildiklerini görecektir. İnsanlar daima bir şeye hasret kalacaktır.