mrvkkavas

mrvkkavas
@Sibylvanee
Dorian comes to appreciate sibyl's death as "a wonderful ending to a wonderful play"
6/10
·127 syf.··
2019 35. kitabı
#kitapyorumu Vanilya Kokulu Mektuplar - Sevim Ak Bir çocuk kitabı yorumuyla merhaba. Türkçe öğretmenliği okumamdan kaynaklı çocuk edebiyatı eserleri okumaya başladık. Öğretmenlere , anne babalara tavsiye olsun diye ben de zamanla okuduklarımı burada yorumlayacağım Bu eser Kıymık adında bir çocuğu anlatmaktadır. Kıymık'ın annesi ve babası ayrılmıştır kendisi de anneannesiyle yaşamaktadır. Kıymık, bir gün Bay Tırtır adında bir adamın iş ilanına denk gelir ve onun yanında çalışmaya başlar. Günler böyle geçerken Kıymık'ın yıllar önce ölmüş dedesine 30 yıl önce gönderilmiş bir mektup gelir. Bu mektup aslında masal anlatmaktadır ve vanilya kokmaktadır. Aynı tarz mektuptan mahalledeki bazı insanlara da gelince Kıymık kimden geldiğini merak eder ve kendi dedektiflik bürosunu kurar. Edebi ölçütlere göre incelediğimizde olumsuz birkaç yanı olsa da bu eseri 10 yaş üzeri çocuklara önerebilirsiniz. Çocukların hayal kurmasını sağlayacak unsurlara sahip olması güzel bir etken. #vanilyakokulumektuplar #sevimak #cancocuk #cocukedebiyatı
Vanilya Kokulu MektuplarSevim Ak · Can Çocuk Yayınları · 20092,650 okunma
mrvkkavas
Merhaba, olumsuz yönleri neydi acaba?