“… Ama karar yasaldı ve temel hedef genel olarak halkın iyiliğiydi, bu yüzden de uygulama sırasında meydana gelen kişisel zararlar kamu yararı adına kabul edilmek zorundaydı.
Ölümün eşiğindeki bu zavallı yaratıkların acılarının doruğundayken ağızlarından çıkan inleme ve çığlıkları tekrar edebilsem ve hala kulaklarımda çınlayan sesleri bu satırları okuyanların duymasını sağlayanbilsem keşke. 
İçinde bulunduğum bu koşulları bütün ayrıntısıyla anlatıyorum, niye mi? Çünkü bakarsanız benden sonra da biri benzer bir sıkıntıya düştüğünde yine benzer bir seçim yapmak zorunda kalır. Aldığım bu notlar yapıp ettiklerimin tarihçesi değil, o kişinin eylemlerine rehber olsun diyedir.