Tahammül edip de yazarsam birgün bunca sersemliği, zevzekliği, fuzuliliği, Aziz Nesin gıpta edecektir bana muhtemelen mezarında. İşin kötüsü vehametin feciliği. Son zamanlar yaşadığım bir takım galiz meselere dayanarak bir serzenişte bulundum bu -altını çiziyorum- kitap platformunda. Dinlemekten aciz, hamakat ve hamasetle paralize olmuş bu batık toplumun buraya dahi sirayet etmiş kitlesel cehaletiyle karşılaştım tabi az önce hayretsizce. Ağızlarının paylarını alıyorlar da sefaletin böylesine, kendini göze sokma gayretinin şekildeki rezilliğine, zihnin ve fikriyatın böyle çoraklaşmasına dair tanıklığımıza ne diyeceğimi bilemiyorum kendimce..