Prudens

Bu sosyal platform bu akşam neden böyle sessiz ? Birilerine gerzeksiniz dediğimiz zaman mı çalışıyor sadece otomat ? :D
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıkıntı ve mutsuzluktan geberememek, tragedyanın başat meselesi olmalıydı kanaatimce..
Hayretle bakmıyorum ben artık yaşama. Buruşuk eller hiç şaşırtmıyor beni. Taaccübüm yalnızca varoluşun anlamsızlığına dair..Yaşlılığın, nihayetin değerine gönül veriyorum şimdilerde. Dünyaya tükürmekten bile imtina ediyorum, gün ve gece..
Kitap Fuarı.
Van 'kitap fuarı' dün itibariyle başlamıştır.İlgilisine (:
Tahammül edip de yazarsam birgün bunca sersemliği, zevzekliği, fuzuliliği, Aziz Nesin gıpta edecektir bana muhtemelen mezarında. İşin kötüsü vehametin feciliği. Son zamanlar yaşadığım bir takım galiz meselere dayanarak bir serzenişte bulundum bu -altını çiziyorum- kitap platformunda. Dinlemekten aciz, hamakat ve hamasetle paralize olmuş bu batık toplumun buraya dahi sirayet etmiş kitlesel cehaletiyle karşılaştım tabi az önce hayretsizce. Ağızlarının paylarını alıyorlar da sefaletin böylesine, kendini göze sokma gayretinin şekildeki rezilliğine, zihnin ve fikriyatın böyle çoraklaşmasına dair tanıklığımıza ne diyeceğimi bilemiyorum kendimce..