h.

h.
@Siiristden
"Bir gün daha seni görmeden geçiyor;ama kavuşacağız."
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve bazıları yokken bile vardır fazlasıyla..
Edebiyat
“Es-salatu Hayrun Mine'n-Nevm.” -Namaz uykudan hayırlıdır.
1000Kitap
“Az kişinin keşfettiği şarkıları,çok okunmamış kitapları ve seni,en çok seni..”
Edebiyat
Müthiş sıkılıyorum,daha kötüsü insanlardan soğuyorum galiba. Oysa ben onlarsız,onlara güvenmeden edemem. Ama elimden ne gelir sevgiden,yakınlıktan,insanca davranmaktan anlayanlar o kadar az ki. Büsbütün kabalaşmaktansa,uzaklara gitmek daha iyi.
Edebiyat