Ne güzel demiş Özdemir Asaf;
"Baharda kışı, kışında baharı özler insan.
Ne uzaksa onu özler. Kavuşmak şart mı?
Boşver.. Bazı şeyler yokken daha güzel."🍂🍃
Tabiatın insanlara en adilce dağıttığı nimet akıldır derler, çünkü hiç kimse akıl payından şikâyetçi değildir. Nasıl olsun? Aklını beğenmemesi için aklından ötesini görebilmesi lazım.