Belki, Cemil Meriç gibi okumaktan kör olmam ama bildiğim bir şey var ömrüm yettiğince ve gözüm gördüğünce okumaktan vazgeçmeyeceğim.
Altında "- Siyah" mührü bulunan tüm paylaşımlar kendi cümlelerimdir.
Mesela bir çocuğa, babası bir şey alamıyor diye üzülmek yerine, o çocuğa siz birşeyler alın?
Bir çocuk mutsuz ise siz mutlu edin? Bu gün bayram, hiçbir şey yapamıyorsanız bile bir çocuğu mutlu etmek için gülümsemeniz yeterli. Çünkü "sadece" üzülmek bir işe yaramaz ama "çabalamak" çok şeyi değiştirebilir.
- Siyah
Eskiden bayramlarda her evde birkaç gün önceden baklavalar açılır, sarmalar sarılırdı. Bayram gününde de hiçbir ev boş kalmaz herkes büyüklerini ziyarete giderdi ve kalabalık sofralar kurulurdu. Şimdi ise insanlar bayramlarını yazlıklarda, tatil köylerinde geçiriyor... Bu bayram için tek duam eski bayramlar gibi kalabalık bir bayram olması. Bayramınız mübarek olsun...
- Siyah