Kvothe

"Akşam olunca çoğu kez kendimi yetersiz, tereddütler içinde hissediyorum."
Sayfa 41 - Ayrıntı Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"Hiç durmadan içimde ağır bir şeyler oynuyor. Çünkü ben her zaman gelecek felaketi hisseden ama bu konuda hiçbir şey söyleyemeyen bir adamım."
Sayfa 39 - Ayrıntı Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
"Kimse beni terk etmediği halde neden kendimi yalnız hissediyorum acaba?"
Sayfa 35 - Ayrıntı Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
"Yalnızlık olağan ama öyle ansızın çıkagelmesi korkunç bir şey."
Sayfa 28 - Ayrıntı Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
"Kadınlar hep daha fazla mutluluk istiyor" diyorum. "İnsanda huzur bırakmadıkları için eldeki mutluluktan da oluyorlar."
Sayfa 27 - Ayrıntı Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam