Bu kadar saygısız bir yorum hayatımda görmedim ben ya ! Beğenmemiş olabilirsin, tarzın değildir, saçma bulmuşsundur tamam. Ama saygı denen bir şey var. Sevmek zorunda değilsin ama saygı duymak zorundasın. Daha argo kullanmadan eleştiri yapamıyorsun ama insanların yazdıklarını eleştiriyorsun (!)