Sıla

Sıla
@Silamakitapkurdu
Instagram : @aesomebooks
YOKUM ŞEKERİM!
1/10
·464 syf.··
2020 52. kitabı
Bundan sonra kötü olan kitaplar hakkında tek bir yorumum olacak. Yoksa birileri kuduruyor: BERBAT ÖTESİ BİR KİTAP OKUMAK BİR KENARA ELİNİZE BİLE ALMAYIN! Kağıt israfı ve değersiz. Okumayın ve okutturmayın.
#VarmısınMeryem Nart · Ephesus Yayınları · 2020937 okunma
Gözde Zengin isimli okura yanıt verildi
Sıla
Merve Aksoy ciddi misin ya dediklerine düşüncelerine lafımız yok zaten. Saygısızlığından bahsediyoruz biz dediklerinde tamamen haklı bile olsa ki değil böyle bir yorum hakkına sahip değil. Sevmek zorunluluk değildir ama saygı zorunluluktur. Kafanıza yazık cidden
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
YOKUM ŞEKERİM!
1/10
·464 syf.··
2020 52. kitabı
Bundan sonra kötü olan kitaplar hakkında tek bir yorumum olacak. Yoksa birileri kuduruyor: BERBAT ÖTESİ BİR KİTAP OKUMAK BİR KENARA ELİNİZE BİLE ALMAYIN! Kağıt israfı ve değersiz. Okumayın ve okutturmayın.
#VarmısınMeryem Nart · Ephesus Yayınları · 2020937 okunma
Sıla
Bu kadar saygısız bir yorum hayatımda görmedim ben ya ! Beğenmemiş olabilirsin, tarzın değildir, saçma bulmuşsundur tamam. Ama saygı denen bir şey var. Sevmek zorunda değilsin ama saygı duymak zorundasın. Daha argo kullanmadan eleştiri yapamıyorsun ama insanların yazdıklarını eleştiriyorsun (!)