Gülcannn

Kimse seni sen olduğun için sevmeyecek
Herkes seni, seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek. Ve bu da demek oluyor ki İnsan böyle yaparak yine kendini sevecek. Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda. ~ Dostoyevski
1000k