Birçok insan kendini ifade etmekten çekiniyor. Bu bir dert.
Hiç hatasız yaşayıp gitmeye çalışan çok kişi var. Başlarına iş almak istemedikleri için belli bir vasatı tutturup yola öyle devam etmek istiyorlar.
İtiraf etmek gerekirse zaman zaman ben de bu yönde kararlar aldım.
Neticede sormak istedigim şu: Hatasız yaşamaya çalışmak tamam ama buna yaşamak denir mi?
Birçok insan kendini ifade etmekten çekiniyor. Bu bir dert.
Hiç hatasız yaşayıp gitmeye çalışan çok kişi var. Başlarına iş almak istemedikleri için belli bir vasatı tutturup yola öyle devam etmek istiyorlar.
İtiraf etmek gerekirse zaman zaman ben de bu yönde kararlar aldım.
Neticede sormak istedigim şu: Hatasız yaşamaya çalışmak tamam ama buna yaşamak denir mi?