Gülcannn

Kesinlikle.
Türkiye'de ezik davranırsanız sizi ciddiye almazlar. Tevazuun ölçüsü vardır. Tevazuyla arogansı [kibir] birlikte götürmek lazımdır.
Sayfa 106·Kitabı okuyor
Ümit mıdık isimli okura yanıt verildi
Gülcannn
Burada ikisini de terazide eşit tutmalı, birinden biri fazla olursa sıkıntı olabilir.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sahi yaşamak nasıl bir şeydi?
Birçok insan kendini ifade etmekten çekiniyor. Bu bir dert. Hiç hatasız yaşayıp gitmeye çalışan çok kişi var. Başlarına iş almak istemedikleri için belli bir vasatı tutturup yola öyle devam etmek istiyorlar. İtiraf etmek gerekirse zaman zaman ben de bu yönde kararlar aldım. Neticede sormak istedigim şu: Hatasız yaşamaya çalışmak tamam ama buna yaşamak denir mi?
Sayfa 103·Kitabı okuyor
Alıntı
Tuna isimli okura yanıt verildi
Gülcannn
Tuna benimde maksatım o yöndeydi, evet yaşamanın anlamlarından bir tanesi de bu tabiki.
Sahi yaşamak nasıl bir şeydi?
Birçok insan kendini ifade etmekten çekiniyor. Bu bir dert. Hiç hatasız yaşayıp gitmeye çalışan çok kişi var. Başlarına iş almak istemedikleri için belli bir vasatı tutturup yola öyle devam etmek istiyorlar. İtiraf etmek gerekirse zaman zaman ben de bu yönde kararlar aldım. Neticede sormak istedigim şu: Hatasız yaşamaya çalışmak tamam ama buna yaşamak denir mi?
Sayfa 103·Kitabı okuyor
Alıntı
Tuna isimli okura yanıt verildi
Gülcannn
Yaşamayı temiz kalmak olarak değerlendirmek ne kadar doğru bilemedim… ama bu da yaşam içerisinde istediklerimiz arasında tabiki.
Bizim başlıca derdimiz ne biliyor musun yavrum? Birbirimizi çok sevmemiz.”
Sayfa 20·Kitabı okudu
Alıntı
Gülcannn
Evet, çok sevmekte bazen sağlığa zararlı, dikkat etmek gerek.

Emrah Sak

, bir kitap okudu
9/10
·112 syf.··
Beğendi
·
31 günde okudu
·
Okunma: 20 Kasım 2025 21:50
·
2025 31. kitabı
Samipaşazade Sezai
7.5/10 · 56,5bin okunma
Gülcannn
Bana edebi eserleri sevdiren ilk edebi kitabım. Keyifli okumalar :)