Herhangibişeyi (eşyayı, bitkiyi, hayvanı ve insanı) sevmek için herşeyden önce onu tanımak gerekir. Ve o tanıdığınız şeye emek ve zaman vermeniz, yani kendinizi vermeniz gerekir.
İnsan, iyi ve kötü, büyük ve küçük, olumsuz ve olumlu yanlarıyla insandır. Bunu bilirim de, yine çok değer verdiğim insanların kendilerini küçültücü küçücük sözleri ve davranışları beni yıkar.