‘İnsanlar birbirine mektup yazmalı. Çünkü mektupta sesin tonu belli olmaz. Çünkü mektup düşünülerek yazılır. Birdenbire ağzımızdan kaçan kelimeleri hiçbir şey geri getiremez. Söylediklerimizin üstü çizilemez. Çünkü söylediklerimiz dinlenmeyebilir; sözümüz kesilir, içeriye o anda biri girer, okunan mektup ise mutlaka tamamlanır.’
‘Gelenek; okulumuza, ülkemize ve ailemize duyduğumuz sevgidir.
Onur; sadakat ve ödevlerin yerine getirilmesidir.
Disiplin; ebeveyne, öğretmenlere ve müdüre duyulan saygıdır. Disiplin insanın içinden gelir.
Yetkinlik; çok çalışmakla elde edilir. Yetkinlik başarının anahtarıdır. Bu yalnızca okulda değil her koşulda geçerlidir.’