Varlık içinde ölümü huzurla bekleyenler ile varlığa ulaşmak için ölüme bile vakit ayıramayanlar varken, ölüm için adil denilebilir mi? Hiç sanmıyorum. Ne ölüm ne de ölüme giden yol bazı insanlar için hiç adil değil, ölümün bile sınıfsal çizgileri var. Adil olan tek şey, tabutumuzun toprağa konulduktan sonra en çok değer verdiklerimizin bile zamanla bizi unutacak olması.