Kendi olarak, sana gelen-
sana gereksinimi olmadan, seni isteyen-
sensiz de olabilecekken, senin ile olmayı seçen-
kendi olmasını, senin ile olmaya bağlayan--
O, işte..
(hani "de" miştin ya "İşte" :tam kendin olarak, tam kendisiyle yüz yüze geldiğin bir başka kişiyle birlikte, birşey yaşandığında(bir sevinç, bir acı...) - o zaman gerçekten yaşarsın. ")