Gerçekte, büyük bir yaş farkımız yok; ben de okuyup yazmış bir kişi sayılırım. Ne var ki, insanlar arasındaki fark, böyle basit ölçülerle değerlendirilemez.
Ne olurdu benim de kelimelerim olsaydı;bana ait bir cümle, bir düşünce olsaydı.Binlerce yıldır söylenen milyonlarca sözden hiç olmazsa biri, beni içine alsaydı!