90’lı yıllardaki faili meçhul cinayetleri isim vermeden katilin mensubu olduğu cemaatin , hoca efendi diye tabir ettiği karakterin ağzından imalarla okuyoruz. Kitap Sait Baran adlı kişiyi öldüren katilin oraya gidişi, ruh hali, cinayet ve saklanma aşaması şeklinde ilerlerken bir yandan da genç gazeteci bir gurubun aralarındaki sohbet sayesinde bir önceki aşamada geçen terim, kavram ve olaylara değiniliyor. Kitabı beğendim ama bence faili meçhul kişilerin adı direkt yazılmalıydı. Ama yine de okuması üzücü, bıraktığı izler ve hissettiği duygular, yoğun öfke, acımasızlık ve kin nedeniyle kitabı kesintisiz okumak zordu benim için ama yine de okunmalı diye düşünüyorum.