Duygusal bağ kurduğum, karakterlerinde kendimi gördüğüm bir kitap oldu. Dark Romance türünde kitap okumayı seviyorsanız kesinlikle öneririm. Bu türde okuduğum kitapların arasında ilk 3 e girdi ve bayıldııııım. Muhteşemdi. Türü sevmiyorsanız ve yaşınız küçükse tabii ki önermem ancak Dark Romance severlerinin benim gibi bayılacağına eminim. Romantik kısmı, karakterler, kurgu, yazım dili… hepsi muhteşemdi.