Şimdi ne için uğradım ben bu kıza? Kendisine iş için dedim ,iş falan yok ya ortada ! Gidiyorum demek için mi geldim yoksa? Yoksa seviyor muyum onu? Hayır, hayır değil mi ?Daha demin bir köpek gibi kovmadın mı kendisini? Onun gözyaşları gerekti bana. Nasıl korktuğunu, yüreğinin nasıl parça parça olduğunu görmem gerekti .Bir şeylere tutunmam, gidişimi biraz olsun geciktirmem, bir insana bakmam gerekti.Kendi üzerime bunca umutlar beslemeye ,bunca hayaller kurmaya cesaret ettim bir de. Oysa sefil, beş para etmez, aşağılık bir adamım ben!