“Hippokratesçi hekimlik geleneğine göre hastalıktan korunmanın en iyi yolu ılımlı ve sağlıklı yaşam biçimiydi.Böyle yaşayan biri doğal olarak sağlıklı kalacaktı.Hastalıkların nedeni, doğanın bedensel ya da ruhsal bir denge bozukluğu yüzünden rayından çıkmasıdır.”