En azından bir kısmınız okuduğunuzu anlasanız. Bir kısmınız burada vitrine koyduğunuz incelikleriniz kadar kibar, alıntıladıklarınız kadar doğru olsanız.Hinliğe çalışan zekanızı keşke biraz da duygusal zekanızı geliştirmeye kullansaydınız.Ayyynen hepiniz harika insanlarsınız(!)