GARİP
Kardeş…..!
Gariplerin Aşkı Da Gariptir, Ayrılığı Da.. Aşkları Mekan ve Zaman Tanımaz, Sonsuza Açılır. Tek Bir Gün İçinde Hem Kışı Olur Bu Aşkın, Hem De Yazı..Çok Özler, Vefa ve Sevgi Dolu Gönülden Bir Bakışı.. Onlar Hep Sevgi ve Güzellik İster. Zavallı Kara Bir Karganın Çeşmeden Su İçmesi De Vardır O Aşkta, Kır Çiçeklerinin Narinliği De..Elbette Ki, Mana Çok Derinde..
Aşkla ve Aşkıyla Yürür Garip.. Aşkı İncinirse Kolu Kanadı Kırılır. Ayrılığı Çok Hüzünlüdür. Çünkü Onun Gönlü Sevgi ve Özlemle Doludur..Ve Onu Ayakta Tutan Da, Elbette Ki Gururudur..
Gesi Bağları Gibi, Gariplerin Aşkı Da Gizlidir. ‘Gesi Bağlarında Üç Top Gülüm Var / Hey Allah’tan Korkmaz, Sana Da, Bana Da Ölüm Var’ Diye Haykıran Sesi, Elbette Ki Vefasız Sevgiliye Bir Sitemdir...
Evet….!
Ölümsüz Sanılan Nice Aşklar Bile, Bu Fani Dünyada Ölen Bir Aşığın Yokluğu İle, Bir Gün Mutlaka Bir Yerde Sonlanır.. Ve Ne Acıdır Ki, Gönülden Seven Kim Bilir Kaç Gariban Aşık, Kara Toprağın Bağrında Sevgiyle Kucaklanır…!