12 Vatan Evladı Şehit Düştü!
🇹🇷
Peki ne için, kim için?
Kimin evladı bu şehit düşenler?
Şehit haberinin, haber kanallarının alt yazısında 1-2 dk. geçmesine mi yanalım,
Yoksa
Şehit haberlerini konuşmayıp terörist başı ile müzakere sürecini anlatan haber kanallarına mı yanalım?
Siyasilerin saçma sapan çekişmeleri yüzünden şehitleri umursamayışlarına mı yanalım,
Yoksa
Şehitler için milli yas ilan etmeyenlere mi yanalım?
Şehit düşen vatan evlatlarının evlerinin vahametine mi yanalım,
Yoksa
Şehidin aldığı üç kuruş maaşıyla yetimlere burs vermesine mi yanalım?
Ne olduğu belli olmayan mağaraya şehit arkadaşlarının naaşını aramak için girmelerine mi yanalım,
Yoksa
Mağaraya girmeden önce video çekip şehit olacaklarını dile getiren şehidin sözlerine mi yanalım?
Şehidin, 1-2 saat konuşulup ardından unutulacağını bilip fotoğrafının her yerde paylaşılmasını istemesine mi yanalım?
Sahi bu 12 vatan evladı niçin şehit düştü?
(!)