Sinan Duman

Sinan Duman
@SinanDmn
Sonu aydınlık çok yol var ama ben çıkmazların tutkunuyum.. twitter.com/SinannDmn?s=01
Eğitimci
Selçuk Üniversitesi
Bursa
Balıkesir
192 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
... "Yalnızca işi düştüğünde ya da dert anlatmak için bizi arayanlar, karşılaştığımızda bizim o andaki koşullarımız ne olursa olsun sürekli kendilerinden ve sorunlarından söz edenler oldukça sık yaşadığımız örneklerdir. Böyle insanlar gerçekten bizi görmek istedikleri için değil, o anda yalnız kalmak istemedikleri için bizi ararlar."
Reklam
"Bir insanı sevmek, onun gerçeklerini anlamaya çalışmayı da içerir."
"İyi insan, çevresine olduğu kadar kendisine karşı da iyi olan kişidir."
"Etrafımdaki herkes yalnızlığımı haksızlığıma delil olarak gösteriyor; oysa yalnızlığım yürüdüğüm yolun zorluğundan kaynaklanıyor."
... "Yürüdüğün yolun ışıklandırılmış olması, gideceğin yerin aydınlık olması anlamına gelmez."
Reklam