Yasın kendisi mi bir yol,biz mi yasın içinden geçip gidiyoruz?
Bu sorunun yanıtı yas tutan herkese göre farklılaşıyor.
Hasretle dolu,yürek burkan, kavuşmasız ve heyecansız bir yolculuktur yas tutmak.
Yas tutmanın doğru ya da yanlış bir yolu yok.
Önceden belirlenmiş herkese uyan bir reçetesi de.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yas deneyimi zor. Hem de çok zor…
.
Yas,kaybettiğimiz sevdiklerimize içimizde bir yer açmaktır; onları içimize sığdırmak için kendimizi büyütmektir.
Birini kaybettiğimizde aynı kalamayız.