Yas; bir ölümün ardından gelen doğal üzüntünün,yoğun gözyaşının ve hatta depresyonun karma bir hali değildir.
İnsanlar kendilerini bazen üzgün,bazen iyi hissedebilirler.
Bu dalgalanma olsa olsa sadece muhteşem olarak açıklanabilir.
İnsanların gülebilmesi ise, kutlanması gereken bir güçtür.