Gerçekten de öyle çok düşünüyordum ki,
ölürken ne hissettiğini,
canı çok yanmış mıdır?
Zihninden neler geçmiştir ?
Aklının,ondaki anıların,varsa eğer ruhunun nereye kaybolduğunu,defalarca düşünüyordum.
İnsanlar yas tutarken acıyı iliklerine kadar duyarlar
Yas İnsanlığın ortak deneyimidir.
.
.
Kayıp yaşayan kişinin kendisini ve yaşamını onarma sürecidir.
Geçici doğal ve gereklidir.
Aşamalı,ancak sıralı olmayan bir süreçtir,zorlanamaz ya da aceleye getirilemez.Doğrusu yanlışı,eğrisi düzü yoktur.
Kaybın bir daha yerine getirilemeyişinin acısı,
söze dökülmesi kolay olmayan,ancak pek çok duygusal,fiziksel,düşünsel ve davranışsal tepkilere yol açan bir durum.